Docházkový systém ACTATEC
Systém ACTATEC
Tento systém v sobě spojuje možnosti jak docházkového systému, tak i funkce přístupového systému včetně ovládání elektrického zámku dveří a případné vizualizace uživatelů.
Možnosti systému ACTATEC a jeho funkce
- Systém sestává ze čtečky ACTATEC v provedení 1. bezkontaktní čip + kamera, 2. bezkontaktní čip, 3. otisk prstu a obslužného SW (webové rozhraní).
- Zapojení pomocí rozhraní pro síť TCP/IP a technologii webového serveru.
- České menu.
- Čtečka se v síti chová jako virtuální počítač a má svoji IP adresu.
- Čteček může být do sítě zapojeno víc.
- Je možné připojit periferní zařízení - až 6 externích čteček.
- Ovládání otevírání elektrického zámku, dveřní zvonek.
- Čtečka má vestavěnou webovou kameru k pořizování fotek.
- Přes display čtečky lze podávat zprávy vybranému uživateli.
- Obslužný SW pro detekci docházky a sledování přístupů.
- Čtečka používá k identifikaci identifikátory typu MIFARE bezkontakt – čip.
- ACTATEC slouží k evidenci pohybu pracovníků pro potřeby docházky i sledování migrace pracovníků.
- Na přání může být rozšířen o ovládání otevírání dveří.
- SSL – webový server až pro 1000 uživatelů.
- ACTATEC podporuje 4 úrovně přihlášení.
- Obslužný SW umožňuje sledovat migraci subjektů on-line a výstupy lze editovat podle potřeb uživatele.
- Výstupy lze transportovat do formátu Excel pro další použití.
- Obslužný SW (webové rozhraní) je součástí dodávky.
Software
Možnost výběru ze dvou SW.
1. Webové rozhraní
- Konfigurace je určena na sledování přístupů v čase.
- Umožňuje jeho uživatelům přístup k jejich záznamům odkudkoliv, kdykoliv a z jakékoliv platformy.
- Umožňuje hierarchické a zónové nastavení.
- Možnost připojení periferních zařízení (kamera, bzučák, elektrický dveřní zámek atp.).
- Činnost ACTAteku je založena na síťovém protokolu TCP/IP a technologii webového serveru.
- Umožňuje vzdálenou správu systému prostřednictvím běžného webového prohlížeče (Internet Explorer, Netscape Navigator apod.).
- Nastavení přístupů až čtyřúrovňové (uživatel, správce uživatelů, správce sítě, administrátor).
2. Docházka Plus
- Komfortní a jednoduché zpracování docházky neomezeného počtu zaměstnanců.
- Nelimitovaný počet pracovníků.
- Několik typů tiskových sestav – dle zadání uživatele.
- Libovolně definovatelný směnný provoz – pevné a pružné směny, vícesměnné provozy.
- Rozdělení podle skupin, dílen, provozů, pracovních čet.
- Možnost automatického odpočtu přestávek.
- Denní evidence příchodů a odchodů.
- Až 20 typů přerušení pracovní doby.
- Denní evidence výjimek – dovolená, nemoc, lékař, OČR…
- Evidence přesčasů včetně rozdělení na všední dny a dny volna.
- Evidence nočních směn a přesčasů včetně rozdělení na všední dny a dny volna.
- Možnost automaticky vygenerovat příchody a odchody.
- Možnost nastavení časového zaokrouhlení docházky.
- Možnost nastavení tzv. zpoždění pracovního času.
- Síťový provoz včetně autorizace uživatele při přihlášení do aplikace.
- 100% kompatibilita se současnou novelou Zákoníku práce ČR.
- Možnost následných dodatečných oprav výstupů po dobu 2 měsíců po ukončení měsíce.
- Standardní výstup ve formátu .html a Excel. Pro další použití lze i .txt.
- Telefonická a emailová podpora, průběžný další vývoj aplikace a aktualizace z internetu, nebo na CD.
Zpět na Docházkové systémy